وبلاگ ایران فونت

یادداشت‌های روزانه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ علی سواری
افزودن لینک دانلود کمکی به سایت ایران فونت

افزودن لینک دانلود کمکی به سایت ایران فونت

اخیرا تمام فایل‌های دانلودی #ایران_فونت را در هاست #ویکی_فایل که برخلاف لینک‌های اصلی که در سرور بیان باکس و در داخل ایران قرار دارند در هاست خارجی که سرور آن در آلمان است کپی کردم. تا کاربران احیانا با مشکلی برای دانلود فایل‌ها مواجه نشوند. خصوصا اینکه اخیرا به کررات دیدم سرور بیان باکس دچار اختلال گردید.

حین انجام کار سوالی به شدت ذهن من را درگیر خود کرد. و آن وضعیت سایت‌های دانلودی داخل کشور است. عمده سایت‌های ایرانی وقتی فایل‌های دانلودی را برای مخاطبان داخلی بازنشر می‌کنند آن را درون یک فایل فشرده رمز دار می‌گذارند. و تقریبا همیشه رمز آن آدرس سایت خود می‌گذارند. به راستی علت این کار چیست؟ چرا سایت‌ای خارجی اینچنین نمی‌کنند؟ در بدترین حالت سایت‌های غیر ایرانی لینک دانلود را به کاربران ایمیل می‌کنند و از انتشار لینک دانلود مستقیم امتناع می‌کنند. ولی ندیدم برای فایل فشرده رمز بذگارند و رمز آن آدرس سایت بگذارند؟

کار دیگری که که انجام می‌دهند دستکاری فایل‌ها است و البته اضافه کردن چند متن و لینک درون فایل زیپ که همگی آدرس سایتشان را بازنشر می‌کند. خب واقعا چرا؟! مردد گاهی حتی به روش سایت ایران فونت شک می‌کنم که آیا قرار دادند لینک دانلود بدون هیچ دنگ و فنگی کار درستی است یا خیر!؟ من را راهنمایی می‌کنید؟

+ راستی نظرتان درباره دکمه‌های اشتراک گذاری چیست؟

۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی سواری
شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ علی سواری
آخرین و بهترین ویرایش فونت تیتر

آخرین و بهترین ویرایش فونت تیتر

به هر میزان صفحه‌آرایی نوگرا باشید و گرافیستی تجددخواه باز هم نمی‌توانید پشت پا بزنید به تایپ فیس تیتر (و چه نام با مسمایی دارد!) که میراث ارزشمند موسسه کیهان در سال 1349. آقای حقیقی (و به نقلی نوروزی) فونت پایدار و ماندگاری را بر پایه نسخ ابداع کردند که تا اطلاع ثانوی بر سر در تمام جراید یکه تازی خواهد کرد.
در یک بسته 26 گانه تمام ویرایش‌های این فونت را (تازه فقط ویرایش‌های رایگان این فونت را!) گردآوری و برای دانلود در اختیار شما قرار دادیم. در همان پست هم نظر خود را درباره بهترین نسخه فونت تیتر بیان کردیم. باور ندارید بروید ببینید!

لینک مطلب و دانلود: irfont.ir/post/168
 

۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی سواری